Dende a súa aprendizaxe no Balneario de Mondariz, Gil comprendeu deseguida a relevancia da publicidade do século XX. O cineasta foi un xenio da promoción e das relacións públicas ao longo da súa andaina profesional. So temos que ver os imaxinativos reclamos das súas empresas automobilísticas e cinematográficas. Foron moi sonadas as que realizou como representante da Ford en Galicia (1914-1920), como por exemplo unha corrida de touros en Pontevedra onde os picadores ían en coche Ford en lugar de cabalo. “La Voz de Galicia” sinalaba en 1920_: “Dende fai seis años, a súa propaganda á americana case inusitada neste ambiente chegou a fixar dunha maneira definitiva a atención do público. Sabe anunciarse como ninguén e é constante no anuncio e o presenta dun xeito perfectamente claro e accesible para a gran masa de lectores. O que a Gil non se lle ocorra…_” O seu interese pola publicidade pode rastrearse ademais nos case trinta filmes publicitarios no decurso da súa filmografía. O derradeiro foi sobre “ Chocolates Viso” en xaneiro de 1935.
This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.